Skip to main content
10 juni 2025 Cees-Willem van Rooij Blog

Betrouwbaar beheer voor automations

Cees-Willem van Rooij

Cees-Willem van Rooij

Partner

Efficiënt beheer van RPA en Apps: de Tacstone beheerdienst

Automatisering stopt niet als de robot live gaat. Bij Tacstone Technology begrijpen we dat een betrouwbare beheerdienst cruciaal is om continuïteit te garanderen, incidenten snel op te lossen en verbeteringen gestructureerd door te voeren. Onze beheerdienst is ontworpen voor organisaties, die dagelijks afhankelijk zijn van hun digitale workforce.

Tacstone biedt ondersteuning via een beheerteam met brede kennis van RPA (UiPath), Apps (Power Platform, Mendix), AI, integraties en complexe IT-landschappen. We combineren technische expertise, met domeinkennis om efficiënt en klantgericht in te grijpen wanneer dat nodig is, zodat processen blijven draaien, gebruikers tevreden zijn en jouw organisatie verder kan groeien.

Wat onze beheerdienst onderscheidt:

Onze beheerdienst gaat verder dan alleen ticketafhandeling. We richten ons op samenwerking, kennisdeling en continue verbetering. En dat zie je terug in onze aanpak:

  • Beheerder van de dag

    Dagelijks is een ervaren gecertificeerde developer beschikbaar als centraal aanspreekpunt voor binnenkomende tickets. Deze beheerder van de dag beoordeelt de meldingen, lost waar mogelijk zelf op of zet snel door naar de juiste specialist binnen het specifieke klantteam.

  • Snelheid en betrouwbaarheid

    Dankzij kennisdeling binnen het beheerteam en gestructureerde documentatie kunnen we de meeste incidenten binnen één werkdag oplossen. We houden de lijnen kort en communiceren helder.

  • Samenwerking met klantteams

    Binnen Tacstone vinden we kennis van de klant super belangrijk voor effectieve dienstverlening. We werken  met klantteams, die bestaan uit gecertificeerde developers, die de klant door en door kennen. Deze klant kennis hebben zij eerder opgedaan door in projectvorm bij de klant operationeel te zijn, danwel door gedegen kennisoverdracht door de Primus inter Pares (PIP) in het klant team. De PIP zorgt voor up to date klant- en script/app kennis in zijn team. Het klantteam  werkt nauw samen met proces owners, functioneel beheerders, interne IT-teams of leveranciers van de klant. Deze klantfocus zorgt ervoor dat de klanten niet tegen een anonieme helpdesk praten, maar met iemand die de situatie bij de klant kent en op basis daarvan effectief kan handelen.

  • Inzicht en rapportage

    Klanten ontvangen periodiek inzicht in aantallen, typen tickets en doorlooptijden. Daarmee leveren we niet alleen service, maar ook stuurinformatie.

  • Schaalbaar en flexibel

    Tijdens piekperiodes of vakanties kunnen we opschalen. Dankzij ons team van beheerders met brede ervaring in verschillende sectoren blijven we flexibel inzetbaar.

Enkele kerncijfers (2024):

  • 📬 Meer dan 1.200 tickets per jaar opgelost
  • 🏢 Bijna 50 klanten die actief gebruik maken van onze beheerdienst
  • 🤖 Meer dan 400 Automations en low-code applicaties in actief beheer

Met deze schaal, ervaring en structuur zorgen we ervoor dat automatisering blijft draaien — ook als het spannend is met deadlines, tijdelijke onderbezetting etc..

Wil je meer weten over onze beheeraanpak of ervaren hoe we jouw digitale processen kunnen ondersteunen? Neem dan gerust contact met ons op.